Zoeken:

Elastic Native specificaties

Een Elastic Native artikel is een commercieel en informatief artikel dat wordt geplaatst onder een redactionele artikel binnen het netwerk van Mediahuis. De tekst voor Elastic Native wordt altijd geschreven door de contentregisseurs van MediahuisX. Wij weten als geen ander hoe commerciële content met een journalistieke insteek gemaakt moet worden.

Een goed en geloofwaardig verhaal, zonder al te veel commerciële opsmuk, werkt het best. En uit ervaring weten we welke koppen boven een artikel de meeste lezers trekt. Uiteraard houden we bij het schrijven rekening met de wensen van jou als adverteerder. Jij bepaalt de doelstelling en de boodschap. Wij bedenken de invalshoeken en schrijven het artikel. Alles uiteraard in nauw overleg.

Een Elastic Native artikel wordt afgerekend op basis van quality views. Een quality view is een lezer die het artikel​ tenminste 15 seconden in beeld heeft.

Proces

  1. Kies je in overleg met je adviseur voor een Elastic Native artikel, dan zet jouw adviseur het proces in gang
  2. De contentregisseur van MediahuisX neemt vervolgens contact met je op om jouw wensen te bespreken
  3. De contentregisseur van MediahuisX schrijft het artikel en legt dit aan je voor ter controle en goedkeuring
  4. MediahuisX stemt met jou af welk beeldmateriaal geschikt is en gebruikt wordt
  5. De tekst en het beeldmateriaal worden 3 werkdagen voor de geplande livegang aangeleverd bij Team Campaign Management via [email protected]

Specificaties

  • Een Elastic Native artikel bevat tussen de 450-600 woorden
  • Er wordt ten minste één liggende foto als header aangeleverd/gemaakt (extra beeldmateriaal is mogelijk in overleg met MediahuisX)
  • Extra optie: gebruik van video is in overleg met MediahuisX mogelijk

Om een optimale livegang van de Elastic Native campagne te kunnen garanderen, is het advies om MediahuisX tenminste 8 werkdagen voor de geplande livegang te benaderen.