


Scoor en win bij
Jumbo Emmen
Scoor en win bij Jumbo Emmen
Hoe we met de crossmediale campagne verhalen hebben geschreven voor Jumbo Emmen met als hoogtepunt een exclusieve WK actie.
We hebben een communicatie campagne van een jaar ontwikkeld voor de Jumbo-vestigingen in Emmen en Klazienaveen. De wensen van de klant richtten zich op het bereiken van (potentiële) consumenten, lokale leveranciers en partners, evenals het aantrekken en behouden van medewerkers (employer branding). Naast printmedia wilde Jumbo Emmen ook hun online zichtbaarheid en bekendheid vergroten. Samen zijn we gestart met een crossmediale campagne.


Authentieke verhalen
"Tijdens de campagne hebben we diverse authentieke verhalen gecreëerd, die we hebben onderverdeeld in verschillende categorieën: 'Achter de kassa,’ 'Aanschuiven bij,' 'Hmmmmm, wat eten we?' en natuurlijk de seizoensgebonden toppers en aanbiedingen. Deze lokale verhalen gaven een inkijkje in het werkgeverschap van Jumbo, de ervaringen van klanten en het productaanbod. Elk verhaal volgde de contentkalender en was gekoppeld aan een specifiek thema, van Pasen tot terug naar school, met als hoogtepunt het WK.”



Wat hebben we bereikt
De campagne voor Jumbo Emmen was zeer succesvol. De exclusieve WK-actie trok veel belangstelling en de persoonlijke verhalen spraken mensen aan, wat resulteerde in een verhoogde interesse om bij Jumbo Emmen te willen werken. Naast de branded content hebben we online zichtbaarheid vergroot door gebruik te maken van display banners en elastic social.



Evenementen om klanten te binden en merkwaarde te vergroten
Evenementen bieden kansen voor waardering, verrassing, informatieverspreiding en transparantie. Mediahuis Noord staat klaar om je te helpen bij het organiseren van evenementen, van concept tot uitvoering. Neem contact op voor meer informatie. Samen maken we evenementen tot een effectief wapen voor klantbetrokkenheid.